utstiller

Utstiller – ofte stilte spørsmål

Vi får ofte de samme spørsmålene fra mange utstillere. Derfor har vi samlet noen av dem her for å hjelpe deg så effektivt som mulig.

1: «Har vi fått plass?»

Hvis du har søkt om plass får du endelig beskjed om du har fått plass innen uke 30.

2: «Vi har ikke fått faktura»

Faktura kommer som EHF, mail eller fysisk i posten sammen med et brev hvor du finner praktisk informasjon. Har dere ikke fått faktura innen 22. juli, send oss en epost.

3: «Hvor har vi fått plass?»

Endelig utstillerkart sendes ut så snart det er klart, uke 30. Dette sendes ut på epost.

4: «Jeg husker ikke hva vi bestilte»

Da du sendte inn søknaden fikk du en bekreftelse på epost. Der finner du informasjon om hva som ble bestilt. Hvis du ikke finner dette i innboksen din, prøv å søke i søppelposten. Hvis du vil endre bestillingen, send oss epost. Du kan forvente svar i uke 30 (pga ferieavvikling).

5: «Vi har glemt å søke, er det for sent?»

Registrer søknad her.